Notícies

VAGA 21 DE FEBRER

article 1

El despatx NAVARRO & ENRICH ADVOCATS fa vaga el 21 de febrer en solidaritat amb el procés contra els presos polítics.

LES DARRERES I CONSTANTS REFORMES DE LA LLEI D’ARRENDAMENTS URBANS

article 1

La Llei 29/1994, de 24 de novembre, d'Arrendaments Urbans estableix el règim jurídic aplicable als arrendaments de finques urbanes que es destinin a habitatge o a usos diferents del d'habitatge.

Tanmateix, la Llei 4/2013, de 4 de juny, de mesures de flexibilització i foment del mercat del lloguer d'habitatges, que va entrar en vigor l’endemà de la seva publicació en el «Butlletí Oficial de l'Estat», és a dir, el 6 de juny de 2013, va introduir modificacions importants en matèria d’arrendaments.

Llegeix més: LES DARRERES I CONSTANTS REFORMES DE LA LLEI D’ARRENDAMENTS URBANS

El període de prova en els contractes laborals

article 1

Entenem per període de prova aquell temps pactat entre empresa i treballador, a l'inici de la relació laboral, durant el qual ambdues parts poden establir un primer contacte.

Llegeix més: El període de prova en els contractes laborals

Què és el salari mínim?

article 1

El salari mínim interprofessional (SMI) fixa la quantia retributiva mínima que percebrà el treballador referida a la jornada legal de treball, sense distinció de sexe o edat dels treballadors, siguin fixos, eventuals o temporers.

Llegeix més: Què és el salari mínim?

article 1

La sentència del Jutjat N. 10 d'Oviedo va ser la primera a aplicar la resolució del TJUE sobre les clàusules sol tan sols unes hores després que aquesta es publiqués, tal com es recull en Diari La Llei.

Llegeix més: Els tribunals espanyols comencen a aplicar la sentència sobre les clàusules sol del TJUE

Menu Principal