Notícies

El CGAE proposa que Justiciagratuita.es s'integri al portal europeu I-Justícia

article 1

El Consell General de l'Advocacia Espanyola ha plantejat a la Comissió Europea la integració del portal espanyol www.justiciagratuita.es, desenvolupat per la Infraestructura Tecnològica del CGAE, dins del portal de la Unió Europea i-Justícia, https://e-justice.europa.eu/home.do en resposta a una consulta d'aquesta Comissió sobre Assistència Jurídica Gratuïta a través d'Internet.

Llegeix més: El CGAE proposa que Justiciagratuita.es s'integri al portal europeu I-Justícia

El període de prova en els contractes laborals

article 1

Entenem per període de prova aquell temps pactat entre empresa i treballador, a l'inici de la relació laboral, durant el qual ambdues parts poden establir un primer contacte.

Llegeix més: El període de prova en els contractes laborals

Què és el salari mínim?

article 1

El salari mínim interprofessional (SMI) fixa la quantia retributiva mínima que percebrà el treballador referida a la jornada legal de treball, sense distinció de sexe o edat dels treballadors, siguin fixos, eventuals o temporers.

Llegeix més: Què és el salari mínim?

article 1

La sentència del Jutjat N. 10 d'Oviedo va ser la primera a aplicar la resolució del TJUE sobre les clàusules sol tan sols unes hores després que aquesta es publiqués, tal com es recull en Diari La Llei.

Llegeix més: Els tribunals espanyols comencen a aplicar la sentència sobre les clàusules sol del TJUE

L'Eurocambra reforça els drets dels consumidors en les compres per Internet-

article 1

El PE ha aprovat avui la normativa que consolida els drets dels consumidors europeus, especialment en l'àmbit del comerç electrònic